31 Ekim 2012 Çarşamba

Kendimi anlatmaya hayatımın kilit noktasından başlıyayım dedim..uzun zamandır düşünüyordum blog yazmayı ..İnşallah  iyi gelir bana.:)

   Benim Oğlum Emir...kendisi pek yaramazdır.hayatı onla öğreniyorum ..sanırım daha öğreneceğim çoook şey var..En sevdiğim resmiyle başlıyım dedim...



 geçenlerde  hayatımda ilk kez kilo vermeye başladım mesela..sonra kadınların erkeklere oranla kilosuz olmalarının altınd ayatan gerçeği gördüğümü hissettim..Yaratılış gereği kadınlara göre hayatı  gamsız yaşıyolar..çünkü biyoljik etkenler haricinde kilo almanın asıl ve en büyük nedeni kaygı..kadınlar kaygılı..ve sıkıntıyı yemekle gideriyorlar:))) çok da güzel gideriliyor doğrusu:)

Akşam saati ..şehre yağmur yağıyor..ben fazla mesaideyim..çalışan kadınların bide bu yönü var..çalışmayan evinde yemeğini yemiş sevdiği diziyi izleme hazırlığında ya da kahve için komşuya geçmişken bizim gibiler hala sandalye tepesinde üstelik evde bakacak kimse yoksa bebeğin de yanında kayuuuuuuuu izliyosa iş içinden çıkılmaz bi hal almış demektir..:) dedimya herşeye rağmen mutlu olcaksın olacaksın ki yeryüzündeki tüm kötü huylar kaçışsın:)) kaçışın uleyyynn kaçışın:)

 yarın en sevdiğim yemek tarfilerimi burda yayınlamaya başlıyorum benim gibi ÇALIŞANDAŞLARIM  akşam eve gidince evdeki sabilere güzel mamalar yapsınlar diye:) birde yakında keçeden patikler yapma hobime başlıcam..yaptıklarımı burda yayınlarım artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder